מה למדתי מפגישות [זום] עם משקיעים?
top of page

מה למדתי מפגישות [זום] עם משקיעים?

מה למדתי מפגישות [זום] עם משקיעים?

הכל התחיל בשיא משבר הקורונה אנשים ספונים בבתיהם ופתאום אני מקבל שיחה מלקוח לשעבר שרוצה להפנות אלי יזם נדלן. . מתברר שהיזם רוצה לגייס משקיע ועל הדרך להבין כיצד להוציא את הרעיון שלו לפועל, כמה זה יעלה לו, ותוך כמה זמן יחזיר את ההשקעה. בקיצור - #תכנית_עסקית. . אז קבענו פגישה [בזום] הוא מסוג היזמים האלו שאפשר לראות גם דרך המסך את הברק בעיניים ואת הרעב להצלחה. . הוא מספר לי שהוא למעשה חי ממשבר למשבר והמומחיות שלו להפוך אותו להזדמנות. . בנינו יחד תכנית עסקית, מצגת משקיעים ו-OnePager והתחלנו לפנות למשקיעים רלוונטיים. . לא היה קל, אני מזכיר לכם... קורונה וזה. . אך, איכשהו הצלחנו לקבוע מס' פגישות עם משקיעים דרך הזום. . להשיג מימון למיזם זה דבר לא פשוט להשיג מימון למיזם דרך הזום - מאתגר עוד יותר.

כדי לשפר את הסיכויים שלכם בפגישות מהסוג הזה, החלטתי לשתף אתכם בשתי מסקנות בסיסיות עיקריות: . 1. איכות השידור – או במילים אחרות.. קליטה!

זה נשמע מובן מאליו... אבל זה עדיין קורה. יצא לי לא מעט לראות שהתמונה נתקעת, ולא תמיד שומעים את היזם כמו שצריך. דרך אגב, זה לא בהכרח באשמת היזם, אלא דווקא יכולה להיות בעיית קליטה מצד המשקיע. . הנושא הזה קריטי (!) לכן, חשוב לפני הפגישה להסביר למשקיע את החשיבות של הנושא להיות במקום שהם מכירים, עם אינטרנט מהיר וללא בעיות קליטה. . 2. מיקום המצלמה ותאורה איכותית –

ממליץ לצלם את המציג (היזם) עם תאורה עדינה וחזיתית עליו (רצוי להשתמש ברינג). . לנסות לצלם מהמותן למעלה, חשוב להראות את הידיים ושפת הגוף כמה שיותר. . למה?

מהסיבה הפשוטה כי מחקרים מראים, שבתהליך התקשורת הבינאישית מתקיימים שלושה גורמים : . 55% שפת גוף – הבעות הפנים, תנועות הידיים והרגלים, אופן העמידה וכו'. 38% טון הדיבור - גבוה/נמוך , מונוטוני. ורק - 7% מלל - אוצר המילים וסלנג (!) . מהצד השני של המצלמה... וחשוב לא פחות, לראות את שפת הגוף של המשקיע. לכן, אפשר לנסות לבקש ממנו להתרחק טיפה מהמצלמה. ולהשתמש בטענה כי המיקרופון לא תקין או רואים אותו מטושטש. . זכרו - בסופו של דבר, אתם מוכרים את הרעיון ואת עצמכם והמטרה שלכם להתקשר עם מישהו שישקיע בכם. . אנשים משקיעים באנשים. לכן הפיכת התקשורת למקרבת יותר תגדיל דרמטית את הסיכוי להתקדמות עם המשקיע לשלב הבא. . בהצלחה, דביר . . נ.ב

לאור בקשות ומיילים שקיבלתי מצד אנשים שונים שלא יכלו להשתתף בוובינר הקודם שלי

"8 דרכים לגרום למיזם שלכם לקבל מימון ולצאת לדרך" החלטתי לקיים אותו שוב ב-30/09 ב-20:45.

ועל הדרך, גם להעניק לכל מי שירשם מתנה קטנה.

אם זה יכול לעניין אתכם או מישהו שאתם מכירים, תכתבו "אני" בתגובות ותקבלו במהלך הימים הקרובים קישור להרשמה.


30 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page