לפני החגים שמח: קבלו כלי עוצמתי לתכנית העסקית שלכם במתנה - עוד לא בניתם תוכנית עסקית? כדאי לכם להוריד את הכלי העוצמתי הזה כדי לבנות תכנית עסקית.
top of page

לפני החגים שמח: קבלו כלי עוצמתי לתכנית העסקית שלכם במתנה

עודכן: 11 באפר׳



אהלן חברים,

לקראת חג הפסח הקרב ובא, אני רוצה להביע את איחולי החמיםלכם ולבני משפחותיכם מי יתן והחג הזה יהיה מלא בברכות, הרהורים על רעיונות טובים, שפע והתחדשות. השנה חג החירות מקבל משמעות הרבה יותר ממשית. לכן, נוסיף את הברכה הגדולה ביותר לשחרור כל החטופים והנעדרים ובמהרה.

 

במהלך תקופה זו, זה טבעי להעביר את המיקוד מהעסק שלכם לחגיגות אישיות, מפגשים משפחתיים והתבוננות פנימית רוחנית. עם זאת, זה גם חיוני לשמור על מומנטום הצמיחה של העסק שלכם מבלי להוסיף לצלחת שלכם לחץ מיותר.

בניוזלטר זה, אחלוק כמה אסטרטגיות שיעזרו לכם לנהל את העסק ביעילות במהלך תקופת החגים ואילך.

1. הגדרו יעדים ברורים בתוכנית העסקית:🎯

לפני תחילת החג, הקדישו זמן להגדרת המטרות והעדיפויות שלכם לחודשים הקרובים מהם הפרויקטים המרכזיים שאתם רוצים להשלים? אילו יעדים פיננסיים אתם שואפים להשיג? יעדים ברורים בראש ינחו את הפעולות וההחלטות שלך במהלך תקופת החגים.

2. הפיקו תועלת מהצוות שלכם: 👔

האצילו משימות ואחריות לחברי הצוות שלכם כדי להבטיח שהעסק ימשיך להתנהל בצורה חלקה. עודדו תקשורת פתוחה ושיתוף פעולה, העצמת הצוות שלכם לקחת בעלות על תפקידיו. זה יפחית את עומס העבודה שלכם ויספק תחושת אוטונומיה לעובדים שלכם.

3. אוטומציה של משימות שגרתיות:🤖

זהו משימות שחוזרות על עצמן בפעילות העסקית שלכם ושקלו להפוך אותן לאוטומטיות. השתמשו בכלים ופתרונות תוכנה כדי לייעל תהליכים, ולפנות את הזמן שלכם לתכנון אסטרטגי ויוזמות צמיחה.

4. תוכנית למקרי חירום: 🆘

צפו שיבושים אפשריים וצור תוכניות מגירה. ודאו שיש לכם משאבי גיבוי או ספקים במקרה של אתגרים בלתי צפויים. גישה פרואקטיבית זו תעזור לך לשמור על המשכיות עסקית במהלך תקופת החגים.

5. תכנון גאנט דינמי:📈


גאנט, אבני דרך ומיילסטונס בתוכנית העסקית


כדי לסייע לכם בארגון המשימות והפרויקטים שלך בצורה יעילה, יצרתי לבקשת כמה לקוחות אלופים שלי, תרשים גאנט דינמי באקסל - קיבלתי מלא פידבקים מעולים מאנשים שכבר הורידו אותו בחג הקודם. כלי זה יכול להיות גיים ג׳יינג׳ר משמעותי עבור התכנון העסקי שלכם. זה מאפשר לכם:

  • לדמיין את קווי הזמן והתלות של כל פרויקט יש לכם בעסק או בחברה.

  • הקצאת משאבים ביעילות.

  • לעקוב אחר ההתקדמות ולבצע התאמות בזמן אמת.

  • לשמור על הצוות שלך מיושר עם יעדי הפרויקט

  • לקחת חופשות ועוד...

להורדת תרשים גאנט דינמי במתנה – הקליקו כאן 👇

גאנט חודשי לדוגמה
.xlsx
Download XLSX • 46KB

אל תהססו לפנות אם אתם זקוקים להדרכה על השימוש בתרשים גאנט זה או אם יש לך שאלות כלשהן לגבי אופטימיזציה של הפעילות העסקית שלך.

זכרו שתקופה זו היא הזדמנות להתבוננות והתחדשות, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. קחו את הזמן הזה כדי לטעון מחדש ולחזור לעסק שלכם עם רעיונות טריים ואנרגיה מחודשת.

 

מאחל לכם לנוח בחגים ולחזור עם כוחות מחודשים. אם יש לכם חששות או מטרות ספציפיות שאת או אתה רוצים לדון בהן, אל תהססו לקבוע איתי פגישת ייעוץ. אני כאן כדי לתמוך בכם בכל שלב.



חג חירות שמח! 🍷

דביר בשן

יועץ, מרצה ומנטור ליזמים וחברות בצמיחה


דביר בשן















נ.ב

1. מצרף פה לינק לאינסטגרם שלי, או לבלוג שלי יש שם המון ערך שיכול לעזור לכם.

2. הכנתי לכם מתנה שיכולה להעיף אתכם קדימה - ולייצר ודאות, סדר ובהירות בשנת 2024 - הקליקו כאן לפרטים נוספים

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page