אירוניית האפס לעיתים קרובות קשה יותר לגייס כסף מבנקים או משקיעים עבור העסק או המיזם שלנו כאשר בידנו שבריר של הכנסות, לקוחות וצמיחה קטנה. ולמרבה האירוניה, דווקא עם אפס הכנסות הסיכוי שלנו עולה הרבה יותר. זה נשמע הזוי נכון? אך בואו נחשוב על זה רגע… אפס - מזמין דמיון, ואילו מספרים קטנים מעוררים תמיהה האם באמת התחזיות שמנבאות רווחים גדולים יתגשמו אי פעם. איך בכל זאת אפשר להתגבר על הבעיה הזו? נייצר מדדי ביצוע מרכזיים (KPI) שיוכלו לאפיין למשקיע האם אנחנו ״מבלשטים״ או באמת בכיוון התחזיות שלנו. קיי פי וואט? אלו למעשה רכיבים בתוכנית שלנו המבטאים את מה שאנחנו רוצים להשיג ומתי. הם אלמנטים הניתנים לכימות מספרי, המבוססים על תוצאות, ונשתמש בהן למדוד אם אנחנו בדרך לעמוד ביעדים שלנו. דרך אגב, את כל הדברים הללו אנחנו בונים יחד בתכנית עסקית רזה, דינמית ומותאמת אישית 🚀
רוצים גם?
👈 לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית [ללא עלות] - הקליקו כאן
Comentarios